Mikor éri meg prémium linkeket venni?

A linkszerzés a keresőoptimalizálás szerves része, melynek célja minél több jó minőségű link szerzése nagy látogatottsággal rendelkező weboldalakról.

Mikor éri meg prémium linkeket venni?

Linkszerzés vs. linkvásárlás

A prémium linkek megvásárlása remek lehetőség a linképítésre. Valljuk be, a népszerű honlapok nem osztogatják csak úgy a más weblapokra mutató hivatkozásokat. Ha önerőből sikerül is szerezni egyet vagy kettőt, az még kevés lesz ahhoz, hogy a weblapunk egy vagy akár több helyezéssel is előrébb kerüljön a keresési ranglistában. Alternatív megoldásként tehát marad a prémium linképítés szolgáltatás igénybevétele.

Linkvásárlás induló weboldalhoz

A prémium linkek megvásárlása remek választás induló weboldalak esetében, hiszen talán ebben a kezdeti fázisban a legnehezebb linkekhez jutni. Induláskor minden jobb a semminél alapon a kevésbé ismert oldalakról származó hivatkozások is sokszor aranyat érnek, de nem árt erősebb oldalakról is szerezni néhányat. A tapasztalatlanságból adódóan sokan ahhoz folyamodnak, hogy új domain címeket hoznak létre, majd pedig onnan linkelik be a weboldalukat. Ez a gyakorlat azonban nem követendő példa, mivel a Google bünteti azokat az oldalakat, amikre kizárólag pangó honlapokról mutatnak át hivatkozások.

Linkvásárlás már régóta működő weboldalhoz

A prémium linkek használata már régóta működő weblapok számára is jó döntés lehet. Még akkor is, ha az első 10-20 helyen belül szerepel a keresési listákban. Egy hely előrejutás is sokat számít, hiszen az internethasználók jellemzően csak az első néhány oldalig jutnak el, amikor megoldást keresnek a problémájukra, terméket akarnak vásárolni vagy valamilyen szolgáltatást akarnak igénybe venni. Ha a weboldal üzemelő figyelmet fordít a folyamatos korszerűsítésre, szövegírásra, keresőoptimalizálásra, akkor a lehető legjobb eredmény érdekében a linképítést sem szabad kihagyni a sorból.


Seo, Prémium linkek
Dátum: 2019-12-06
Programozás könyv
PR kategóriák