Az igazán jó webáruházak soha nem készülnek el, hiszen mindig van mit javítani rajtuk. Nem csak a felhasználói igényeknek megfelelő funkcionalitáson, hanem a beérkező forgalmon, vagy éppen a keresőkben elfoglalt pozíciókon. Olyan webáruház nem létezik, amelyik minden szempontból tökéletes, hiszen bőven akad konkurencia, akik folyamatosan azon dolgoznak, hogy a legjobbak legyenek.
Kevés tulajdonos panaszkodik amiatt, hogy túl sok a bevétele, valahogy le kellene faragni belőle. A sok bevétel csak akkor garantált, ha a webáruház forgalma töretlen, és folyamatosan magas. Ezt elérni nem könnyű, hiszen a forgalomnövelés eszközei eléggé sokrétűek, és minden vállalkozásnak más médium hozhatja meg a kívánt eredményeket. Ehhez sajnos végig kell próbálniuk az összeset, mire megtalálják a nekik megfelelő eszközt.
Vannak olyan esetek, amikor elegendő néhány apróbb javítás a webáruházban, hogy javuljon a forgalom, sajnos ez a ritkábbik eset. A legtöbbször az áll a háttérben, hogy az emberek nem is tudnak az adott webáruház létezéséről, így nem jut kellően elég forgalom rá. Ilyen esetekben teljesen új kommunikációs stratégiát kell alkalmazni, és el kell érni, hogy a csapból is ők folyjanak.
Nem kell messze menni, hiszen az egyik ilyen népszerű minta az alza.hu webáruház felfuttatása volt. Évekkel ezelőtt még senki nem tudott róla, de ma már az egyik legnépszerűbb az országban. Elérték, hogy a tv-ben, keresőkben, újságokban, közösségi oldalakon és minden más weboldalon szembe kerüljenek az emberekkel. Szereztek egy idegesítő figurát maguknak és erőszakos marketingbe kezdtek. Az eredmény magáért beszél. Sokan már csak azért is felkeresték őket, mert kíváncsiak lettek a zöld kis embereke által ajánlott termékekre vagy éppen a cég weboldalára. Nyilván egy ilyen erőszakos kampány rengeteg pénzbe kerül, ami aztán idővel biztosan meg is térül a tulajdonosoknak.